Doorgaan naar hoofdcontent

Introitus Eerste Zondag van de Advent



Intredezang voor de Eerste Zondag van de Advent, gezongen door de seminaristen van het seminarie Tiltenberg (Nederland).

"Ad te levavi animam meam, Deus meus, in te confido, non erubescam. Neque irrideant me inimici mei, etenim universi qui te exspectant non confundentur."
"Vias tuas, Domine, demonstra mihi: et semitas tuas edoce me."

"Tot U heb ik mijn ziel opgeheven; mijn God, op U vertrouw ik, ik zal niet beschaamd worden. Laten mijn vijanden mij niet bespotten, want al wie U verwacht, zal niet worden teleurgesteld."
"Wijs mij, Heer Uw wegen en leer mij Uw paden kennen."

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zijn doopsels en huwelijken van Rent a Priest geldig?

Pinksterbedevaart Parijs-Chartres 2024: opnieuw een record

Zondag 28 april: Tridentijnse Mis in Brugge

Zondag 31 maart: Tridentijnse Mis in Brugge